14 de novembre 2007

Mostassa

Aló!!

El bon salvatge encara respira. L'únic, com aquell mític salvatge de Huxley, de tant en tant s'ha de purificar amb un bon batut de mostassa. Disculpeu l'abscència. Tant temps sense despotricar pels canals coaxials tot el que tinc al pap acabarà per reventar algun dia. Fins aleshores, algú em pot recomanar la forma més barata de tenir internet a casa? Amb el furt de wifi no hi puc comptar, els que tinc clixats són massa fugissers.

I l'enquesta de la setmana (a l'estil dels de Libertaddigital). Us heu sentit ofesos davant dels atacs de Chávez a "todos los españoles"?

a) No, Unión Fenosa i Aznar no em representen.
b) No, el que estic és indignat perquè un individu no elegit pel poble, sinó per un dictador, estigui sentat entre representants electes dels respectius països.
c) Sí, sóc José María Aznar.
d) Sí, sóc el president d'Unión Fenosa.
e) Sí, Sóc el director del 90% de mitjans de comunicació de l'Estat espanyol.

3 comentaris:

  1. Celebrem la teva tornada. De fet estic tant content que. (punt)

    ResponElimina
  2. Ei, bentornat!
    Ja feia massa dies que entrava i em trovaba el che! (no va en contra seva eh)
    Bé, sobre l'enquesta voto a i b i totes les respostes que comencin per no.
    Au revoir.
    Gerard

    ResponElimina
  3. Gerard, a veure quin dia ens il·lumines amb un bloc que dugui el suggerent títol d'Openfield.

    Raül, no tinc (.)

    ResponElimina